Mobiele caseload ondersteuning
voor klinisch medewerkers

KLINIEK! APP

De mobiele NEXUS / KLINIEK! applicatie is speciaal ontwikkelt poliklinisch medewerkers die snel en eenvoudig vanaf een mobiel apparaat toegang willen tot essentiële dossiergegevens en hun afspraken. De applicatie wordt gebruikt door o.a. verpleegkundigen, sociotherapeuten en/of maatschappelijk werkers.

De klinische georiënteerde medewerker wordt hierbij volledig ondersteund in het tonen én afhandelen van de caseload. Denk hierbij aan het vastleggen of wijzigen van alle gegevens benodigd voor klinische behandeling of begeleiding. Tevens wordt de gebruiker geholpen om de administratie en rapportage gestructureerd te verwerken. De applicatie toont bijvoorbeeld welke activiteiten nog verwerkt moeten worden, en heeft een separaat tabblad voor de verplichte rapportage en financiële administratie rondom cliëntcontacten. De gebruiker heeft daarnaast ook volledige toegang tot inzage én voorschrijven van recepten en medicatie. De handige tijdlijn geeft het behandelverloop vervolgens overzichtelijk weer zodat de meest essentiële handelingen altijd inzichtelijk zijn. De KLINIEK!-app maakt geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD



Snel en eenvoudig

Plaats-onafhankelijke dossiervoering



Efficiënt

Directe tijdsregistratie en rapportage



Anyplace

Overal toegang tot caseload

Ervaar de software!

In klinische setting altijd toegang tot de juiste gegevens op het juiste moment? Dát is de NEXUS / KLINIEK! applicatie. Specifiek ontwikkelt voor de klinisch medewerkers die eenvoudig en snel inzage willen van de caseload en direct alle registraties en afspraken terplekke willen afhandelen. De applicatie is voor- en samen met het zorgveld ontwikkelt en is daarmee zeer eenvoudig en praktisch in het gebruik. Denk hierbij aan volledige dossierinzage, het doorvoeren van tijdsregistraties en ook het maken van (nieuwe) zorgafspraken met de cliënt. Bent u benieuwd hoe de software eruit ziet? We tonen het u graag!


Demo aanvragen

Meer tijd voor zorgverlening

Méér tijd voor de cliënt, en relevante informatie op de momenten waar het er toe doet. Als zorgverlener én zorgorganisatie verwacht je de beste ondersteuning vanuit het elektronisch cliëntendossier (ECD). Met onze mobiele applicaties faciliteren we zorgverleners en ondersteunend personeel met locatie-onafhankelijke tooling voor optimale efficiëntie en gebruikersgemak. Alle onze mobiele oplossingen worden samen met eindgebruikers ontwikkeld en zijn daarmee volledig afgestemd op het de dagelijks werkprocessen!

Gebruiksvriendelijk

Het ECD vormt de kern van de zorgregistratie en dossiervoering voor cliënten. Bij NEXUS hechten wij enorm veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van onze systemen. Dat betekent zo min mogelijk kliks en zo relevant mogelijke informatie afgestemd op het type gebruiker. Zo ook bij onze mobiele oplossingen. Naast het gebruikersgemak leveren wij applicaties die volledig ondersteunend zijn aan de daadwerkelijke werkzaamheden en bieden daarbij een interface die geheel is afgestemd op de gebruikersbehoefte.

Specifiek voor u

Ons zeer complete portfolio aan mobiele applicaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS apps zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. De eenvoudige inlog maakt de software daarbij zeer laagdrempelig in gebruik.

Altijd en overal!

De mobiele KLINIEK! app ondersteund klinisch medewerkers in hun directe werkprocessen. Hierdoor zijn uw medewerkers qua administratie, tijdsregistratie, agenda, verantwoording en rapportage niet meer afhankelijk van de vaste werkplek met toegang tot het ECD. De KLINIEK! app zorgt ervoor dat uw medewerker altijd en overal toegang heeft tot de complete Caseload van de cliënt. Ook vanaf de laptop, tablet of smartphone. Handig, efficiënt en van directe waarde voor uw klinisch zorgpersoneel!

Uw voordelen

  • Optimale ondersteuning met directe toegang tot caseload
  • Volledige inzage vanuit cliëntperspectief op zijn of haar behandeltraject
  • Perfect afgestemd op het dagelijks proces en werkzaamheden in klinische setting
  • Adequate en accurate dossiervoering leidt hogere kwaliteit van registraties

Cliëntportaal voor ieder systeem

NEXUS / CLIENTONLINE is het cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Het portaal zorgt ervoor dat cliënten actief betrokken worden bij het zorgproces en biedt een veilige omgeving om informatie te delen, te communiceren met het zorgnetwerk en eHealth-modules te volgen. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. NEXUS / CLIENTONLINE koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.

Meer over cliëntportaal

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Jean Paul van Zijl, saleslead
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen:
jpvanzijl@nexus-nederland.nl
+31(0)6 1184 0382

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Afdelingen, deskundigen, behandelcentra en locaties
Niet het gewenste resultaat? Gebruik de algemene zoekfunctie. Zoekopdracht