Zorg op basis van vertrouwen
met het online cliëntportaal

CLIENTONLINE

Een goede relatie tussen zorgverlener en cliënt is de basis voor een succesvolle behandeling. Een relatie op basis van vertrouwen, gelijkwaardigheid en eigen verantwoordelijkheid. Daar draagt NEXUS / CLIENTONLINE aan bij. Met ons online cliëntportaal geef je jouw cliënt regie over zijn eigen zorg, door veilig en eenvoudig inzicht te geven in het eigen behandeldossier. Alle belangrijke informatie en hulpmiddelen op één overzichtelijke plek. Zo werken we aan meer transparantie en een effectiever zorgproces.

NEXUS / CLIENTONLINE is een cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Het portaal zorgt ervoor dat cliënten actief betrokken worden bij het zorgproces en biedt een veilige omgeving om informatie te delen, te communiceren met het zorgnetwerk en eHealth-modules te volgen. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. NEXUS / CLIENTONLINE koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.



Voor íeder ECD

Integreert met elk ECD-systeem



Beeldbellen

Direct vanuit het portaal



Gezagdragersaccount

Regie op inzage mogelijkheden



eHealth

Voeg apps toe naar behoefte

Ervaar de oplossing!

NEXUS / CLIENTONLINE beschikt over alle functionaliteiten om het zorgproces te ondersteunen voor zorgverleners en cliënten. Zo biedt het portaal onder andere veilige toegang tot het dossier, online behandelingen, medicatieoverzichten, ROM-vragenlijsten en de mogelijkheid om afspraken te plannen. Het portaal sluit optimaal aan bij de uitdagingen uit de dagelijkse praktijk. Wil jij op een kostenefficiënte manier jouw cliënt toegang geven tot digitale hulpmiddelen? En wil je eenvoudig in contact blijven met je cliënt en zijn zorgnetwerk? Ontdek wat NEXUS / CLIENTONLINE voor jou kan betekenen.


Demo aanvragen

Beeldbelmodule

Maak beveiligd gebruik van bekende en gebruiksvriendelijke beeldbeltools als MS Teams, MindDistrict, Jitsi of Zoom en koppel deze functionaliteit aan afspraken in de agenda. Een videobelgesprek start je in een paar klikken, gewoon vanuit het portaal. Wil je weten hoe dit werkt en hoe het eruit ziet? Vraag een productdemonstratie aan en bekijk alvast het Webinar via de button in het donkerblauwe tekstvlak hieronder! Wij komen graag bij u langs voor een kennismaking. En uiteraard kunnen we ook een beeldbel-afspraak maken!

Gezagdrager account

Gezagdragers (bijvoorbeeld 1e of 2e contactpersonen van cliënten onder 18 jaar) hebben toegang tot een eigen account in CLIENTONLINE. Zij kunnen daarmee (geselecteerde) dossieronderdelen inzien en ondertekenen, namens de cliënt afspraken maken en contact leggen met zorgverleners. De gezagdragersmodule is onlangs specifiek aan bod gekomen in ons Webinar over het cliëntportaal. Scroll naar het donkerblauwe tekstvlak hieronder om het Webinar na te kijken!

Koppeling met ieder ECD

Het NEXUS / CLIENTONLINE kan volledig worden geïntegreerd met ieder type ECD! Dus ook als uw instelling geen gebruik maakt van het ECD van NEXUS kan uw organisatie, en uiteraard de cliënten, alsnog profiteren van de rijke functionaliteit van CLIENTONLINE! Recent is ook zorginstelling impgeno live gegaan met het cliëntportaal van NEXUS waarbij zij gebruik maken van een ander ECD. Bent u benieuwd hoe wij een dergelijk integratie- en implementatieproces aanpakken? In ons Webinar hieronder vertelt onze projectmanager Marie-Anne van der Garde u er graag meer over!

Meerdere talen

Wissel nu ook van taal binnen CLIENTONLINE! Standaard heeft u de Nederlandse taal tot uw beschikking maar voor veel cliënten is Nederlands niet de eerste (moeder-)taal. Wij bieden gebruikers daarom nu ook de mogelijk om te kiezen uit meerdere talen! Door in persoonlijke settings aan te geven wat de gewenste taal is, worden alle teksten, notificaties, alsmede correspondentie en mailings in de gekozen taal getoond. De gekozen taalsetting wordt bij de gebruiker opgeslagen zodat de cliënt de volgende ingelog in de gekozen taal wordt aangesproken.

De kracht van CLIENTONLINE

  • Koppeling met iedere ECD-leverancier
  • Volledige SAAS-oplossing
  • Aanpasbaar aan cliënt en organisatie
  • Transparantie door inzage in dossier

Webinar nakijken

Wilt u meer weten over ons cliëntportaal? Kijk dan hier het Webinar terug! Jolien Koopman, programmamanager HVO-Querido, spreekt over de recente live-gang en geeft de kijker een gouden tip! Ook demonstreren wij u de nieuwste features zoals de beeldbelintegratie- en de participanten module. Met laatstgenoemde biedt u de cliënt en zorgverlener maximale regie op wat ze wél, en juist niét willen delen. Uiterst waardevol in bijvoorbeeld complexe gezinssituaties bij gescheiden ouders. Tot slot vertelt Marie-Anne, projectmanager NEXUS u meer over het implementatieproces. Het portaal CLIENTONLINE is ook geschikt voor instellingen die géén gebruik maken van het ClientDossier (ECD) van NEXUS Nederland.

Bekijk Webinar

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de functionaliteiten van het NEXUS-cliëntportaal. Bent u benieuwd wat het portaal nog meer voor uw zorginstelling én uw cliënten kan betekenen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag in uw verdere oriëntatie.

Contactpersoon
Martin Koch, sr. accountmanager GGZ
Heeft u vragen over de functies en integreerbaarheid van het NEXUS-cliëntportaal? Ik help u graag met de nadere verkenning!

martin.koch@nexus-nederland.nl
+31(0)6 5360 1186

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Fachbereiche, Experten, Behandlungsschwerpunkte und Standorte
Nicht das gewünschte Ergebnis? Nutzen Sie die globale Suche. Zur Suche