Uw cliëntbesprekingen
volledig ondersteund

ACTPLANBORD

Het ACTPLANBORD is specifiek ontwikkelt om uw teambesprekingen zo effectief mogelijk te laten verlopen! Werkt u in een outreachend team, bijvoorbeeld FACT, ACT, HIC of AZT? En bespreekt u periodiek met uw team alle actuele cliënten? Met NEXUS / ACTPLANBORD heeft u in één oplossing de volledige ondersteuning!

Teamleider én betrokken teamleden beschikken met het ACTPLANBORD over alle informatie die nodig is tijdens- én na een teambespreking. Tijdens de bespreking toont het ACTPLANBORD alle te bespreken cliënten in een handig overzicht, inclusief relevante cliëntkenmerken. Het is zeer eenvoudig om cliënten aan de actuele lijst toe te voegen of te verwijderen. Met één klik komt u in het complete dossier van een cliënt. Vanuit hetzelfde scherm zet u de afgesproken actie uit of maakt u een verslag. Standaard kunt u afspraken doorzetten, een afspraak inplannen, een verslag maken en een afspraak financieel afhandelen. Uw organisatie bepaalt zelf welke kenmerken op het cliëntenoverzicht staan. Ook de te ondernemen acties en soorten verslagen zijn specifiek voor uw teams ingericht. Per team kunnen het overzicht en de te ondernemen acties er anders uitzien. De module maakt volledig geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS en kan tevens als Best-of-Breed oplossing volledig in uw ICT-landschap worden opgenomen.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD



Inzicht

Overzicht bij teambesprekingen



Efficiënt

Structuur en alle benodigde informatie



Tijdswinst

Alle tijdverantwoording in één keer

Zo werkt het!

Direct vanuit het ECD krijgt de zorgverlener toegang tot het activiteitenplanbord. Ter voorbereiding van een teambijeenkomst plaatst men cliënten op de bespreeklijst van het ACTPLANBORD. Bij elke cliënt staan de kenmerkende gegevens vermeld waaronder de diagnose en bespreekreden. Wilt u tijdens de bespreking meer van een cliënt weten, dan is dit met één klik beschikbaar. Tijdens of na het overleg kunt u vanuit het ACTPLANBORD afspraken inplannen, een verslag maken en tijdverantwoording vastleggen. De weggeschreven tijd komt keurig terecht bij de aanwezige zorgverleners en de besproken cliënten.


Demo aanvragen

Ondersteuning op maat

U kunt NEXUS / ACTPLANBORD geheel op maat voor uw organisatie inrichten. Specifiek voor uw teams, opgedeeld naar hoofd-­ en subredenen voor de bespreking, de per team vast te stellen onderwerpen en verslagtypes (bijvoorbeeld voortgangsrapportage, MDO-verslag, groepsverslag, decursus), en de soorten uit te zetten acties per team, zoals huisbezoek, telefonisch contact en behandelcontact.

Flexibel

Uw organisatie bepaalt zelf welke kenmerken op het cliëntenoverzicht staan. Ook de te ondernemen acties en soorten verslagen zijn specifiek voor uw teams ingericht. Per team kunnen het overzicht en de te ondernemen acties er anders uitzien. Het NEXUS / ACTPLANBORD is geschikt voor teams als (Flexible) Assertive Community Treatment (F)ACT), Acuut Zorg Team (AZT) en High & Intensive Care (HIC).

Uw voordelen

  • Tijdwinst voor zorgverleners, teamleiders en administratief medewerkers
  • Overzicht van alle cliënten die in een overleg besproken worden, en flexibel toevoegen of verwijderen van cliënten
  • Makkelijk meer of minder zien van een cliënt
  • Eenvoudig een verslag maken en afgesproken acties uitzetten
  • Na de bespreking de tijdverantwoording in een keer voor iedereen afgehandeld

Cliëntportaal voor ieder ECD

NEXUS / CLIENTONLINE is het cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. Het portaal koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.


Meer lezen

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Martin Koch, sr. accountmanager GGZ
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Afdelingen, deskundigen, behandelcentra en locaties
Niet het gewenste resultaat? Gebruik de algemene zoekfunctie. Zoekopdracht