Snelle digitale ondersteuning
rondom crisis situaties

CRISIS DESKTOP

De NEXUS / CRISISDESK module is de oplossing voor raadpleging en registratie voor crisisdienst medewerkers in de GGZ en hun voor- en achterwacht. Crisiscontacten zijn vaak kort en intensief. De hectiek van een crisisdienst vraagt daarbij om eenvoud in raadpleging en registratie. Met de CRISISDESK module bent u verzekert van een efficiënte ondersteuning.

Voorwacht-, crisisdienst- én achterwachtmedewerkers willen in crisissituaties snel, effectief en accuraat triëren, registreren, rapporteren en verantwoorden. De NEXUS / CRISISDESK ondersteunt uw medewerkers hierin. De module maakt volledig geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS en kan tevens als Best-of-Breed oplossing volledig in uw ICT-landschap worden geïntegreerd.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD



Focus bij cliënt

Automatische backofficeregistratie



Snelle ondersteuning

Aandacht kan volledig naar de persoon



Dossier toegang

Directe inzage in geschiedenis

Optimale zorgflow

De voorwacht heeft de mogelijkheid om op basis van de GGZ-triagewijzer een eerste triage van de crisis uit te voeren om de urgentie en opvolging te beoordelen. Als medewerker van de crisisdienst wil je daarna snel een cliëntdossier benaderen of een nieuwe cliënt aanmelden. De applicatie is voor- en samen met het zorgveld ontwikkelt en is daarmee zeer eenvoudig en praktisch in het gebruik. Denk hierbij aan volledige inzage op bedplanning, verblijfsdagzwaarte en de directe harmonisatie met het logistieke systeem. Bent u benieuwd hoe de software eruit ziet? We tonen het u graag!


Demo aanvragen

Directe ondersteuning

Met de Crisis Desktop worden processen rond crisissituaties digitaal ondersteund. Deze digitale ondersteuning biedt, ten eerste, de mogelijkheid gegevens snel en correct te verwerken. Ten tweede, geeft het de mogelijkheid om het gebruik van verschillende portlets te integreren; het aanmaken van een crisis contact leidt bijvoorbeeld tot een afspraak in de agenda. Ten derde, wordt hiermee een generieke oplossing aangeboden die toepasbaar is voor verschillende scenario's bij een crisis situatie.

Administratie achteraf

Gegevens over een crisis wordt achteraf in de Crisis Desktop vastgelegd. In de praktijk vinden administratieve werkzaamheden altijd achteraf plaats, nadat de daadwerkelijke aanmeldingen/contactmomenten/beoordelingen hebben plaatsgevonden. Bij de aanmelding van een crisis kan de verwijzer zowel als intern of extern worden vastgelegd. Externe verwijzing geschiet bijvoorbeeld door de politie, huisarts of direct vanuit de SEH-afdeling van een ziekenhuis. Alle contactmomenten worden direct gefiatteerd en afgehandeld.

Gebruiksvriendelijk

Het ECD vormt de kern van de zorgregistratie en dossiervoering voor cliënten. Bij NEXUS hechten wij enorm veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van onze systemen. Dat betekent zo min mogelijk kliks en zo relevant mogelijke informatie afgestemd op het type gebruiker. Zo ook bij onze modulaire oplossingen. Naast het gebruikersgemak leveren wij applicaties die volledig ondersteunend zijn aan de daadwerkelijke werkzaamheden en bieden daarbij een interface die geheel is afgestemd op de gebruikersbehoefte.

Specifiek voor u

Ons zeer complete portfolio aan applicaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS applicaties zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. De inrichting wordt altijd optimaal vormgegeven in samenspraak met de zorgpraktijk.

Uw voordelen

  • Snelle, eenvoudige registratie. Volledige dossiervoering zonder oponthoud voor zorgverleners
  • Actuele informatie beschikbaar voor alle betrokkenen, ook in het cliëntdossier;
  • Actief informeren van betrokken teams en zorgverleners over afgesproken acties
  • Inzicht in bedbezetting en directe crisisplaatsing

Cliëntportaal voor ieder ECD

NEXUS / CLIENTONLINE is het cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. Het portaal koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.

Meer lezen

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Martin Koch, sr. accountmanager GGZ
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Afdelingen, deskundigen, behandelcentra en locaties
Niet het gewenste resultaat? Gebruik de algemene zoekfunctie. Zoekopdracht