Lab-, functie- en microbiologie
aanvragen bij diagnostiek systeem

GAER!

Met de NEXUS / GAER! module kunnen zorgverleners eenvoudig lab-, functie- en microbiologie order aanvragen plaatsen bij een diagnostiek systeem. Het ondersteunt KCL-, Microbiologie- en Functie-onderzoek orders,  waarvan de resultaten elektronisch worden uitgewisseld tussen diagnostiek systeem en het ECD, waardoor de gegevens altijd beschikbaar zijn in het cliëntendossier.

Binnen de psychiatrie krijgt ook de somatiek een belangrijker plaats. Zowel in de diagnostiek, behandelvoortgang als medicatiebewaking neemt het plaatsen van laboratorium- of functie onderzoek aanvragen toe en is er behoefte aan gestructureerde lab- of onderzoeksresultaten. De GAER! module maakt het mogelijk om de orderaanvraag- en uitslagverwerkingsprocedure volledig digitaal en zeer tijdsefficiënt te laten verlopen.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met íeder ECD



Snel en eenvoudig

Volledig digitaal proces



Orderoverzicht

Met protocollen ondersteuning



Inzicht

Voorbereiding, uitslag, overzicht

Ervaar de software!

Met de NEXUS / GAER! module is uw zorgverlener en secretariële ondersteuners substantieel minder tijd kwijt aan administratieve handelingen. Gegevens worden voorgevuld, gecontroleerd en waar nodig aangevuld om een zo optimaal aanvraag proces te ondersteunen waar achteraf geen lastige telefoontjes voor nodig zijn. Het volledige order logistieke proces en terugkoppeling vanuit het diagnostiek systeem wordt met gestandaardiseerde integraties ondersteund.


Demo aanvragen

Meer tijd voor zorgverlening

Voor de zorgverleners is direct de aanvraaghistorie beschikbaar op dossier niveau. De uitslagen worden (grafisch) cumulatief getoond. In de rol van planner kunnen orders worden samengevoegd en is duidelijk weergegeven of een order op basis van een protocol is aangevraagd. Met GAER! wordt de zorgverlener direct vanuit zijn dashboard gesignaleerd op binnengekomen resultaten. Middels de parafeer functie verantwoord de zorgverlener eenvoudig de binnengekomen uitslagen en kan deze voorzien van een opmerking.

Gebruiksvriendelijk

Het ECD vormt de kern van de zorgregistratie en dossiervoering voor cliënten. Bij NEXUS hechten wij enorm veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van onze systemen. Dat betekent zo min mogelijk kliks en zo relevant mogelijke informatie afgestemd op het type gebruiker. Zo ook bij onze mobiele oplossingen. Naast het gebruikersgemak leveren wij applicaties die volledig ondersteunend zijn aan de daadwerkelijke werkzaamheden en bieden daarbij een interface die geheel is afgestemd op de gebruikersbehoefte.

Optimale workflow

NEXUS / GAER! geeft uw organisatie de volledige digitale ondersteuning bij het eenvoudig aanvragen van lab-, functie- en microbiologie orders bij een diagnostiek systeem. De aanvrager, de planner, de verpleegkundige en zelfs de cliënt ervaren allen de tijdswinst én het voordeel van overzicht, inzage en transparantie. Elke schakel in het proces wordt vanuit het systeem begeleid in de meest efficiënte werkwijze en wordt daarbij automatisch op de hoogte gehouden van de status via de handige notificatie- en signaleringsfunctie. Wilt u meer weten over deze oplossing? Wij helpen u graag!

Specifiek voor u

Ons zeer complete portfolio aan modulaire softwarecombinaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS modules zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. GAER! is volledig te configureren en af te stemmen op de organisatie en brengt flexibiliteit binnen een complex proces.

Uw voordelen

  • Voor zorgverlener als secretariële ondersteuners wordt tijdswinst geboekt in de hele verwerking van aanvraag-order-resultaat
  • Met GAER! is het hele order verwerking proces papierloos gemaakt.
  • Door het protocollen ondersteuning en de planner functie wordt inzichtelijk welke bepalingen en hoevaak de client geprikt moet worden.
  • Via het cliëntportaal kan de cliënt eveneens zijn lab aanvragen inzien en wat nog belangrijker is, ook zijn uitslagen

Cliëntportaal voor ieder systeem

NEXUS / CLIENTONLINE is het cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Het portaal zorgt ervoor dat cliënten actief betrokken worden bij het zorgproces en biedt een veilige omgeving om informatie te delen, te communiceren met het zorgnetwerk en eHealth-modules te volgen. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. NEXUS / CLIENTONLINE koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.

Meer over cliëntportaal

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Jean Paul van Zijl, accountmanager GGZ
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Fachbereiche, Experten, Behandlungsschwerpunkte und Standorte
Nicht das gewünschte Ergebnis? Nutzen Sie die globale Suche. Zur Suche