Opname van klinische cliënten
ook buiten kantoortijden

OPNAME! APP

De mobiele NEXUS / OPNAME! applicatie is speciaal ontwikkelt voor opname van cliënten búiten kantoortijden. Het ondersteunt medewerkers die met name buiten de reguliere openingstijden werkzaam zijn in het adequaat en tijdig opnemen, plaatsen en overplaatsen van klinische cliënten.  Avond-, Weekend- & Nachthoofden en opname coördinatoren die ná kantoortijd worden geconfronteerd met geplande opnames die fysiek op een kamer/bed geplaatst moeten worden. In sommige gevallen impliceert dit ook het overplaatsen van cliënten om ruimte te creëren/vrij te maken.

Op elk moment van het jaar, overdag, ‘s nachts, in het weekend en op feestdagen, worden cliënten opgenomen. Om de veiligheid en continuïteit van zorg te garanderen, is het belangrijk dat de opname van de cliënt zo snel mogelijk is vastgelegd in NEXUS / EPD EXPERT en NEXUS / ZORGLOGISTIEK.  Alle betrokkenen hebben dan de beschikking over actuele informatie over de cliënt en zijn verblijfslocatie. Ook kunnen zij direct medicatie voorschrijven, diagnostiek orders aanvragen en kunnen andere deelsystemen adequaat anticiperen. De OPNAME! app maakt volledig geïntegreerd onderdeel uit van de productsuite van NEXUS.



Geïntegreerd

Volledige harmonisatie met NEXUS-ECD



Snel en eenvoudig

Plaats-onafhankelijke dossiervoering



Efficiënt

Eenmalige opname-registratie



Anyplace

Overal toegang tot informatie

Ervaar de software!

Altijd toegang tot de juiste gegevens op het juiste moment, óngeacht de locatie vanuit waar je werkt! Dát is de NEXUS / OPNAME! applicatie. Specifiek ontwikkelt voor de zorgverleners die ook ná de reguliere openingstijden van de zorginstelling verantwoordelijk zijn voor de opname van (klinische) cliënten. De applicatie is voor- en samen met het zorgveld ontwikkelt en is daarmee zeer eenvoudig en praktisch in het gebruik. Denk hierbij aan volledige inzage op bedplanning, verblijfsdagzwaarte en de directe harmonisatie met het logistieke systeem. Bent u benieuwd hoe de software eruit ziet? We tonen het u graag!


Demo aanvragen

Altijd en overal!

Bínnen kantoortijden wordt de zorglogistieke verantwoording ondersteund binnen NEXUS / ZORGLOGISTIEK. Buiten kantoortijden is dit minder vanzelfsprekend door het ontbreken van secretariële ondersteuning op de opnamelocaties. Niet iedere zorgverlener is even vertrouwd met de rijke functionaliteiten in ZORGLOGISTIEK. Daarom wordt vaak in losse formulieren of in Excellijsten de opnamegegevens van de cliënt vastgelegd en op maandagochtend verwerkt door het secretariaat. Voor ANW-hoofden (Avond- Nacht en Weekend hoofd) en plaatsingscoördinatoren ontbreekt daardoor een actueel overzicht van de bed-plaatsingen. Doordat de NEXUS / SUITE niet tijdig wordt voorzien van cliëntinformatie, worden zorgverleners beperkt in tijdige zorglogistieke en zorginhoudelijke verantwoording.  Dit gaat ten koste van optimale kwaliteit en continuïteit van zorg en vormt een risico voor de cliëntveiligheid. Met de OPNAME! app is dit scenario voorgoed verleden tijd!

Vloeiende administratie

Méér tijd voor de cliënt, en relevante informatie op de momenten waar het er toe doet. Als zorgverlener én zorgorganisatie verwacht je de beste ondersteuning vanuit het elektronisch cliëntendossier (ECD). Met onze mobiele applicaties faciliteren we zorgverleners en ondersteunend personeel met locatie-onafhankelijke tooling voor optimale efficiëntie en gebruikersgemak. Alle onze mobiele oplossingen worden samen met eindgebruikers ontwikkeld en zijn daarmee volledig afgestemd op het de dagelijks werkprocessen! NEXUS / OPNAME! biedt 1) altijd een actueel bed bezettingsoverzicht en de mogelijkheden tot plaatsen-, overplaatsen- en beëindigen van een plaatsing, 2) kan het ANW-hoofd of crisis medewerker cliënten overplaatsen of even in een wachtrij plaatsen, om een kamer beschikbaar te maken voor een acute crisis cliënt. En 3) tevens bewaakt en ondersteund het de achterliggende zorglogistieke en financiering vereisten.

Gebruiksvriendelijk

Het ECD vormt de kern van de zorgregistratie en dossiervoering voor cliënten. Bij NEXUS hechten wij enorm veel waarde aan de gebruiksvriendelijkheid van onze systemen. Dat betekent zo min mogelijk kliks en zo relevant mogelijke informatie afgestemd op het type gebruiker. Zo ook bij onze mobiele oplossingen. Naast het gebruikersgemak leveren wij applicaties die volledig ondersteunend zijn aan de daadwerkelijke werkzaamheden en bieden daarbij een interface die geheel is afgestemd op de gebruikersbehoefte.

Specifiek voor u

Ons zeer complete portfolio aan mobiele applicaties is per vakgebied volledig afgestemd op de eindgebruiker. Hierdoor garanderen wij een optimaal gebruiksgemak voor iedere doelgroep! De NEXUS apps zijn feilloos geharmoniseerd met de specifieke behoefte per afdeling en specialisme. Hierdoor krijgen alle gebruikers en zorgverleners op intuïtieve wijze direct toegang tot de voor hen meest essentiële informatie. De eenvoudige inlog maakt de software daarbij zeer laagdrempelig in gebruik.

Uw voordelen

  • Optimalisatie van interne processen, bijvoorbeeld in samenwerking met Domotica
  • Overal toegankelijk op mobile devices, onafhankelijk van plaats en tijd
  • Informatie direct beschikbaar = verhogen kwaliteit en vergroten continuïteit van zorg
  • Adequate en realtime informatievoorziening 24*7, ook buiten kantoortijd, van zowel inzage in beddenbezetting, plaatsingsbeleid, inzage in opname wachtlijsten.

Cliëntportaal voor ieder systeem

NEXUS / CLIENTONLINE is het cliëntportaal voor organisaties in de GGZ, Forensische Zorg en het Sociaal Domein. Het portaal zorgt ervoor dat cliënten actief betrokken worden bij het zorgproces en biedt een veilige omgeving om informatie te delen, te communiceren met het zorgnetwerk en eHealth-modules te volgen. Bij CLIENTONLINE draait alles om de wensen van de cliënt en jouw organisatie. NEXUS / CLIENTONLINE koppelt met ieder Elektronisch Cliëntendossier (ECD), past de vormgeving aan naar jouw huisstijl en biedt individuele profielen voor elke doelgroep. Hiermee stem je het aanbod van dossiergegevens, behandelmodules en andere tools precies af op de behoeften en wensen van de gebruiker.

Meer over cliëntportaal

Meer informatie

Bovenstaande oplossingen vormen een greep uit de oplossingen van NEXUS Nederland. Bent u benieuwd welke software integraal in ons suite-pakket zit verwerkt? Of wilt u meer weten over onze modulaire (best-of-breed) oplossingen die we naast de suite-integratie tevens als stand-alone applicatie aanbieden óngeacht bronsysteem? Klik dan hier of neem contact met ons op. We helpen u graag verder.

Contactpersoon
Jean Paul van Zijl, accountmanager GGZ
Heeft u vragen over de mogelijkheden en integreerbaarheid van onze oplossingen? Ik help u graag bij uw oriëntatie.

Contact opnemen

Heeft u hulp nodig? We helpen u graag!
Contact Mail
X
Lightbulb
Waar bent u naar opzoek? Fachbereiche, Experten, Behandlungsschwerpunkte und Standorte
Nicht das gewünschte Ergebnis? Nutzen Sie die globale Suche. Zur Suche